Obilježili smo Međunarodni dan materinskoga jezika kojim se svake godine 21. veljače naglašava važnost različitosti jezika. Proglasio ga je UNESCO 2000. godine s ciljem promoviranja višejezičnosti i ranog obrazovanja na materinskom jeziku kako bi svi članovi društva mogli biti kvalitetno uključeni u sustav obrazovanja. Višejezičnost je preduvjet za razvoj društva koje prihvaća i njeguje različitost kultura i svjetonazora te njihovo povezivanje. Međunarodni dan materinskoga jezika jedan je od zajedničkih simbola ravnopravnosti svih naroda.
Tim povodom naši učenici 1.g2, 2.g2 i 3.g2 razreda sa svojim asistentima izradili su plakat koji je izvješen na panou u školi.
Učenici 2.f razreda pokazali su svoju kreativnosti izrađujući oblikovanu poeziju. Riječima na različitim jezicima ocrtavali su razne oblike. Tako smo dobili prava mala umjetnička djela!
A budući da u našoj školi ima učenika kojima materinski jezik nije hrvatski, iako ga odlično govore, odlučili smo u obrnutoj učionici svi naučiti ponešto o jeziku kojeg ne govorimo. Premda se u našoj školi već uči nekoliko stranih jezika, uvijek je dobro i poželjno naučiti još jedan novi jezik. Tako smo uz engleski, njemački i talijanski, koje već dugo učimo, naučili i osnove albanskog jezika. Učenica Dafina Shatri u obrnutoj učionici bila je na jedan dan nastavnica svom razredu i razrednici. Dafina je bila odlična nastavnica, a svi smo se dobro zabavili i oplemenili znanjem novog jezika.